Ir al contenido principal


                         



El Salsa y Latin Jazz Barcelona Festival 2011 comenzó bailando al son de los locales La Sucursal S.A. Nos trajo “un Thriller sonando” en una impecable versión tropical del tema de Michael Jackson.
Hacia las 21 se hizo presente el cubano Chucho Valdés en riguroso blanco, acompañado de los Afrocuban Messengers. El fundador de Irakere (referentes en el Latin Jazz), comenzó con su son entre tradicional y jazzero, entre popular y culto, bailable y sofisticado. Dio a lugar a un “danzón con un título complicadísimo: Danzón”.  Luego rindió tributo a quien calificó como “el mejor tecladista del mundo”, con su “Zawinul’s Mambo” (por George, miembro de Weather Reaport).
Invitó a su hermana menor, Mayra Caridad Valdés, para interpretar un par de temas; entre ellos una fina versión del bolero “Si te contara”.
A las 23, cuando la noche ya era oscura, hizo su aparición Rubén Bladés con “La Rosa de los Vientos” seguido de “Las Calles” y el clásico “Decisiones”. Recordó su pueblo natal, con la canción “Plaza Herrera”, coincidiendo con su cumpleaños nº 63. En su versión de “Todos vuelven” agregó a los versos “todo vuelve/ la memoría del amigo Facundo Cabral”, en referencia al trovador recientemente asesinado en Guatemala.
El Poble Espanyol colmado se dio el lujo de contemplar a dos grandes de la música latina. 


Por Kikodelmar




Comentarios

Entradas populares de este blog

ESCOLA ESPÍGOL. WALDORF | ULLDECONA Actualment s'estan desenvolupant tots aquests valors en escoles alternatives on el més important és el benestar dels nens i nenes que reben una educació especial, escoles i persones lluitant per una educació digna, la qual va molt més enllà de creences i retro convencions que no fan altra cosa que limitar el creixement interior. Tot i les diferències filosòfiques de cada escola i els recursos dels quals disposen, totes tenen una lluita en comú, l'educació plena dels infants i la intenció clara de donar-los les eines per enfrontar situacions que se'ls presentaran al llarg de la seva vida.  Un exemple d'educació alternativa seguint la filosofia de Steiner Waldorf és l'Escola Espígol, situada al cor del Montsià, on tots els nens i nens desenvolupen les seves habilitats amb l'ajuda tant dels pares com de la senyoreta Puri, la qual els acompanya en el seu dia a dia per ajudar-los a créixer com a persones lliures.  Aquesta és una d
PEZ GRAFFITI. BARCELONA |  Foto: Noelia Domenech Como si se tratara de una campaña en favor del optimismo, un graffitero se ha encargado de invadir de peces sonrientes las paredes de la actual Bogotá, donde el caos, el tráfico y a veces el mal clima, amenaza con apoderarse del ánimo de quienes habitan en ella.  Los peces pueden tener forma de carros y formar un trancón, sostener unas sombrillas y estar bajo la lluvia;  pueden ser una buseta gigantesca o andar en bicicleta. Si se encuentra una de estas figuras saludándolo por alguna calle de La Candelaria, Fontibón o la Calle 100, son autoría de Pez quien  bajo su concepto de Happy Style se ha hecho un nombre en el arte urbano, movimiento que desde la década pasada ha ganado relevancia mundial, y que en la ciudad tiene su propia escena.  Los dibujos sonrientes no tienen nada que ver con un discurso para conseguir o imponer la felicidad, simplemente se trata de una forma que él sugiere para ver las cosas: “No quiero dar ningún
RAJASHIVNARAYAN SINGH VIDYA MANDIR SCHOOL. KHAJURAHO, ÍNDIA |  Tots i totes els xiquets i xiquetes de l'escola no tenen res més que aquesta oportunitat per poder tenir una vida millor. Aquesta escola no governamental i independent educa als nens amb menys recursos de la antiga vila de Khajuraho, tot i l'esforç dels professors i dels habitants d'aquesta petita població situada al cor de la Índia, a l'hivern han de fer la classe al terrat ja que fa massa fred dins les aules, però tots escolten atentament i obtenen coneixements que els ajudaran, tot i les dificultats, a saver que és possible tenir una vida plena. Molt provablement continuaran despertant-se a les 6 del matí per ajudar als seus pares a munyir les vaques, llaurar la terra i treballar durament fins a les 10 del matí que comença l'escola; a partir d'aquella hora poden tornar a ser nens compartint i aprenent. All of the boys and girls in the school want nothing more than the opportunity to have

Segueix



                         


Clients























Formulario de contacto

Nombre

Correo electrónico *

Mensaje *